tjollahopp

2012-01-05 @ 19:32:54
har inte skrivit ngt på ett tag, jo för att vi är påväg hem! dom 2 första flygen gick bra, och sen kommer vi till Amsterdam Holland, och då är flyger till Arlanda inställt, great! nae...
vaknade för 2 dagar sedan, åt frukost, sedan packade vi färdigt, checkade ut och packade in i bilen. Bilresan gick jätte bra. Det tog oss ca 3 timmar till flyglatsen, vi lämnade tillbaka bilen.
Gick sedan för att lämna in bagaget, det såg ut som om det var lång kö, men det gick rätt fort! efter att det var klart så gick vi till vår gate, kommer inte ihåg så mycket, hihi minne som en guldfisk jo jag vet :) men iallafall, väl inne på planet gick det bra, satt på egen rad med mamma och en okänd man. Jag sov bort hela resan, så de var skönt! 
Efter ankomst på Atlanta flygplats så traskade vi bort till nästa gate, satt där och väntade hur länge som helst, jag och julia kollade på harry potter, film nummer 4 tror jag? .. så d gick ganska fort ändå. sedan inne på flyget led jag! kom inte överrens med stolen, inte med maten. så min tröja ser inte så vit ut längre hiho, försökte sova, men hittade ingen skön ''ställning'' haha och sen när jag väl somnat så vaknar jag av att min hand har somnat, fast bara ring och lillfingrets halva, och det sitter fortfarande i!? fast det var för massa timmar sedan! as irriterande.. men sen efter 8 timmar landar vi i Amsterdam somsagt, och då tror vi att vi har brottom till nästa flyg som ska till sthlm, men flyger är ju inställt. fml. så nästa flyg lyfter klockan 9, det vi skulle ha åkt med skulle ha gått klockan 1! så har handlat, ätit och spelat dator som tidsfördriv, men snart går flyget oh sedan bil till arlanda, sen bil hem, azum, cant wait.. men ska uppdatera mera senare. har tyvärr ingen bild för tillfället, men nu vet ni vad familjen Fiege har gjort idag iallafall!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0