love my life

2012-01-12 @ 08:46:37
hello bitches sitter i skolan nu, har so, har vikarie eftersom hasses pappa har gått bort, så han är ledig. jag vill också vara ledig... iallafall, skriver en svenska uppstats om flrsta världskriget, och Dito/dDitto (?) som vikarien heter skulle hämta datorvagn så att alla ska kunna leta fakta. de var världens krig, han hittade bara en vagn, oh de räcker inte till hela klassen. jag fick dock inte laptop från vagnen, men tog den staionära vi har i klassrummet. skönt med vikarie, han bryr sig inte om man kollaf fb elelr blogg osv, men jag pluggar faktiskt också! idag slutar vi tidigt, kvart över 2! vet dock itne vad jag ska göra efter skolan, men de komemr vi på, tror att jag ska städa rummet, har inte packar upp väskan efter vi kom hem ännu, så att göra de är ju ett altenativ! de ända jag vet är att jag kommer att träffa bästa älskling idag, love life ska nu fortsätta att leta fakta, hade slängt in bild om datorn hade cam eller om jag hade haft usb till mobilen, fast nu är det ju inte så. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0