Jag vill ta på dina lår, ringer på din telefon!

2012-01-17 @ 10:09:29
Vet att jag inte har skrivit något på ett jävligt bra tag, men jag lovar, det ska bli bättre! Har helt enkelt haft fullt upp senaste dagarna. Varit med kompisar och skött skolan, hiho Just nu sitter jag i allafall i biblioteket med sara, vi pluggar hehe ingen annan fick bli insläppt, bara vi ;) Idag vet jag inte vad som händer, slutar skolan klockan 3 typ. har bild som sista lektion. Jag är svinhungrig, och de är god mat, fast det är ett tag kvar tills vi ska äta, men jag står ut! sitter och lyssnar på musik, eftersom rasmus har dunkat musik i bilen när vi har åkt har låtarna fastnat i huvudet, lite flum låtar som får en på bra humör, därför rubriken är lite random! Kan dck inte länka, för det är ngt fel på¨blogg.se får inte upp fältet där man ändrar HTML, om man vill ha fet eller kursiv, eller de understrukna, kan inte lägga in bild heller... kanske ska byta till devote? nae asso blogg.se är enklare, men de laggar så mycket, men ska se om de är datorn de är fel på, fär ha bara haft de problemet i skolan, så ska kolla hemma sen! men nu ska jag fortsätta dårå. SeYA (de ända jag kan göra är att länka låtarna så de gör jag!) http://www.youtube.com/watch?v=S3CQL0CaDlI http://www.youtube.com/watch?v=b6GELqMrerE värt att lysnna på! ;)^ OOOH jävla blogg.se allt blir ju på samma rad... de blir inte så när jag skriver de, bara sen när det publiceras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0