i'll be standing right next to you. nothing will be changed!

2012-01-03 @ 19:12:03
som rubriken lyder... snart står jag där bredvid dig oh bara njuter av det jag ser, du är min nu och förevigt. Oscar <3

ligger just nu i sängen, vaknade runt 11, missade frkosten :( buu, men mamma h pappa tog upp 3 pannkakor till mig, och ett glas juice! tackar! måste bara säga att hotellfrukost är de godaste som finns! speciellt här på Embassy Suites!!
skrev inget igår eftersom jag inte var hemma, vi var på Sawgrass Mills, ett jäkligt stort och skapligt billigt shoppningcenter! Vi var där hela dagen, fick med mig massa hem, kan dock inte säga vad, för då avslöjar jag för mycket! men ska lägga upp bild på allt när jag kommit hem och när älskling har fått sina presenter, så att han inte kolla här! hiho.
Idag ska vi bara slappa, ska börja packa ikväll, vi åker ju imorgon. Oh vad jag längtar hem :') 
Fast de kommer att bli sjukt jobbigt med flyget. Jag som tyckte att det var jobbigt på vägen hem, och då var de bara ett byte, i Paris. Nu är det 3 byten, lyfter från Orlando, sen skulle vi mellanlanda, kommer inte ihåg vart just nu, men på den flygplatsen ska vi sitta och vänta typ 6 timmar på nästa flyg, så då kommer jag att nörda dator. Iallafall, sen ska vi landa på nästa ställe, sen så flyger vi till Arlanda :) Men de blir nog bra! kommer att vara skapligt trött när jag kommer hem då >.< Sånt är livet!
nae, nu ska jag fixa mig, duscha kanske Svar ja!
se ya
(eftersom jag inte kan lägga upp bild på de jag köpt får ni någon random bild på våran hyrbild, Ford!
och en söt bild på mor, med en Angry birds filt på sig, fanns fler motiv, måste säga att dom var ruskigt sköna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0