bara 3 dagar kvar...

2012-01-02 @ 02:02:05
Nu är de bara 3 dagar kvar tills vi åker, är hemma om 4 dagar, så sjukt jävla skönt.
Jag vet att jag har skrivit de innan, men vill bara hem just nu, skulle inte kunna bo här! Men dehär sista dagarna står jag ut, trivs iallafall skitbra på hotellet! har ingen bild på det just nu, ska visa senare, lovar.
Vi bodde ju här för några dagar sedan i 2 nätter, men sen skulle vi till Miami, så vi checkade ut, och åkte till Miami, tanken var att vi skulle bo där i 3 nätter och sen 2 nätter i Orlando och sen till flygplatsen. Men ingen i familjen trivdes i Miami, inte alls, så vi gjorde tvärt om, 2 nätter där och 3 här istället. Och är nutillbaka på hotellet vi bodde på tidigare. klockan är 20 nollnoll i Sverige, hemma är den 2 nollnoll, hehe. 
har inte mycket att göra, bästa bror har ju fixat need for speed underground 2 till mig på datorn, så jag nördar det (a) så jag antar att jag ska spela nu, uppdaterar senare :)
fyverkerier från julafton


anka från Epcot Center



fyverkerier från nyår




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0