sådär på kvällskvisten...

2012-02-08 @ 23:23:41
skriver ett godnatt inlägg till alla kvällsmänniskor, ae inte för att klockan är så mycket men iallafall!
Började skolan imorse vid 8 typ, hade matte då, gjorde typ inget alls! Dagen rullade på som vanlgt, efter det så tog jag sällskap utav Sofie och Josse på 3ans spårvagn till klocket, oscar kom och mötte mig, vi drog hem till honom ett tag tills rasmus och frida kom och hämtade oss!
vi var på max, sladdade, träffade Ega och Alex, annars inte så mycket, drog hem till mig ett tag, och innan dom åkte så åkte vi till Ica, har ju nationellt prov imorgon, så köpte festis gaaaaah älskar't.
sen så duschade jag och oscar och nu blir det film och sova!
en kortfattad berättelse om vad vi har gjort idag ;)

Skriver mera imorgon!
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0