lääääänge sen!

2012-02-06 @ 12:26:09
vet att jag suger på att uppdatera, men de var mycket lättare att skriva när jag var i Usa, då jag gjorde bloggen, eftersom vi var ute på dagarna och bara va på hotellet på kvällen, så då satt jag alltid vid datorn, men jag lovar att det ska bli bättre!
Just nu sitter jag i skolan, har lunch i en halvtimme till, fast har redan haft lunch i en timme! har man något att göra är det skönt att ha långlunch, men kalla dagar som denna så blire jävligt tråkigt!
iallafall, har inga planer för idag, plugga, städa, tror jag, slutar tio i 3, men är inte säker på om jag stannar hela dagen, känner mig lite sjuk... men får se!
vet inte vad mer jag kan skriva, förutom att jag lovar att uppdateringen ska bli bättre!
SeYa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0